PRAVILA KORIŠĆENJA

Šta je Club Plus kartica?

U Club Plus programu ste uvijek na dobitku, jer svakog dana imate mogućnost da kroz kupovine u Aroma, City i Conto marketima i A gastro Baru sakupljate finansijski benefit.

Kupovine koje se izvrše sa sakupljenim novačnim sredstvima ne omogućavaju članovima Club Plusa sakupljanje novog novčanog iznosa na kartici.

Na primjer, ako je iznos računa 50 eur, a Vi imate sakupljenih 20 eur. Sa sakupljenih 20 eur plaćate dio računa i za njega ne ostvarujete pravo na benefite. Dodatnih 30 eur plaćate gotovinom ili karticom i na taj iznos ostvarujete pravo za sakupljanje novčanih sredstava.

REPREZENTATIVNI PRIMJER

Minimalni iznos računa za skupljanje novčanih sredstava na Club Plus kartici je 15€.

15€ kupovine (na artikle koji ulaze u obračun) = 0,75€ na Club Plus kartici tj. 5% povrata koji se može koristiti za sledeću kupovinu

Svaki sledeći 1€ (od vrijednosti artikla koji ulaze u obračun) = 0,05€

 

PRAVILA PROGRAMA CLUB PLUS

Domaća Trgovina d.o.o. Podgorica je pokretač Club Plus loyalty programa za potrošače. Aktivnosti programa realizuje za članove Club Plusa, odnosno za sve korisnike kojim je Domaća trgovina d.o.o. izdala ličnu Club Plus Karticu (u daljem tekstu: Kartica) i/ili aktivirala lični nalog za korišćenje mobilne aplikacije Club Plus, preko koje registrovani korisnici mogu pratiti stečen povrat novca i pogodnosti koje mogu ostvariti budućim kupovinama.  Domaća Trgovina d.o.o. zadržava pravo da u bilo kom trenutku i bez prethodne najave, povuče Karticu iz opticaja, blokira pravo korišćenja Club Plus aplikacije i da promijeni ili u potpunosti ukine elemente Club Plus programa.

Korisnik loyalty programa Club Plus može postati svako fizičko lice na teritoriji Crne Gore, koji registracijom stavi na raspolaganje obavezne lične podatke društvu Domaća Trgovina d.o.o.  popunjavajući pristupnicu za Club Plus Karticu (u daljem tekstu: Pristupnica) u marketu Domaće trgovine i/ili popunjavanjem obrasca prilikom instaliranja mobilne aplikacije Club Plus.

Popunjavanjem Pristupnice i/ili obrasca mobilne aplikacije Club Plus korisnik daje saglasnost Domaćoj trgovini d.o.o. za obradu ličnih podataka, u obimu koji je neophodan za realizaciju aktivnosti loyalty programa Club Plus.  Potrošač, aktivni korisnik Kartice i/ili aplikacije Club Plus, ima pravo da u svakom trenutku opozove pravo Domaće trgovine d.o.o na obradu njegovih ličnih podataka, čime prestaje pravo korisnika na korišćenje pogodnosti Kartice i/ili mobilne aplikacije uz obavezu da vrati Karticu vlasniku, Domaćoj trgovini d.o.o..

Domaća trgovina d.o.o. je odgovorna da obradu ličnih podataka vrši u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti, internim aktima prijavljenim Agenciji za zaštiti ličnih podata i  Politikom privatnosti koja je dostupna korisnicima na web adresi https://aromamarketi.me/program-lojalnosti/

Podaci korisnika navedeni u Pristupnici koriste se isključivo za informisanje korisnika o stečenim i potencijalnim pogodnostima  koje im donosi program Club Plus.

Club Plus Kartica i registrovano pravo pristupa Club Plus aplikaciji nisu prenosivi. Može ih koristiti isključivo registrovani korisnik.

Nakon popunjavanja i potpisivanja Pristupnice, koja se može naći na prodajnim mjestima u Aroma, Conto i City marketima, Domaća Trgovina d.o.o. vrši registraciju korisnika u roku od 2 radna dana. Ukoliko su u toku promotivne aktivnosti loyalty programa Club Plusa, vrijeme aktiviranja Club Plus kartice je 10 radnih dana od dana održavanja promocije. Potrošač koji instalira mobilnu aplikaciju Club Plus u skladu sa uputstvom koje može naći na linku https://aromamarketi.me/program-lojalnosti/

postaje član programa Club Plus, nakon obavještenja o aktivaciji, koje dobija u roku od nekoliko minuta.

Registrovani članovi loyalty programa Club Plus stiču pravo na prikupljanje, odnosno povrat 5% novčanih sredstava  utrošenih kupovinom artikala u bilo kom marketu Domaće Trgovine d.o.o. (Aroma, Conto i City marketi) ili A gastro Baru, ukoliko je vrijednost njihove kupovine minimum 15 Eur. Za potrebe obračuna finansijskog benefita se ne uzimaju u obzir artikli koji su kupljeni uz popust, akcizni artikli, cigarete, telekomunikacione dopune i štampa i artikli sa limitiranom maržom i/ili limitiranim cijenama u skladu sa odlukama državnih organa. Da bi ostvarili pravo na sakupljanje novčanih sredstava, korisnici Club Plusa  su dužni da prilikom plaćanja računa na kasi pokažu kasiru/ki Club Plus karticu ili bar kod u mobilnoj aplikaciji, koji je kasir/ka dužan/na da skenira ili da skenira karticu kako bi sistem obračunao iznos novca koji će učiniti dostupnim korisniku.

Obračunski period, u kome članovi Club Plusa sakupljaju i troše novčana sredstva, traje od 01. januara do 31. decembra tekuće godine. Svi koji u jednom obračunskom periodu pređu definisani prag minimalnog iznosa računa, na definisani način u prethodnom stavu Pravilnika, ostvaruju pravo na korišćenje sakupljenih finansijskih sredstava. Tako sakupljena novčana sredstva se mogu koristiti već prilikom naredne kupovine ili se mogu sakupljati do momenta kada  član Club Plusa odluči da ih iskoristi, a najkasnije do 31. decembra. Mogu se koristiti u potpunosti ili parcijalno. Sva neiskorišćena sakupljena novčana sredstva se 01. januara naredne godine poništavaju i kreće novi obračunski period.

Domaća trgovina d.o.o. zadržava pravo da izvrši deaktivaciju kartice ukoliko korisnik Club Plus karticu nije iskoristio u periodu od godinu dana.

Korisnik ima pravo da u svako doba pisanim putem podnese zahtjev za izmijenu podataka koje je prethodno dostavio društvu Domaća Trgovina d.o.o. Korisnik takođe ima pravo da pisanim putem  otkaže korišćenje programa Club Plus, uz obavezu povrata Kartice izdavaču, ako mu je izdata. Važenje Kartice prestaje od trenutka kada izdavač primi obavještenje o otkazu i vraćanju Kartice. Sva obavještenja i zahtjeve korisnik programa proslijeđuje na mejl adresu: clubpluskartica@domacatrgovina.me ili na adresu Josipa Broza Tita 23a, Podgorica.

Domaća Trgovina d.o.o. zadržava pravo da u svakom trenutku provjeri identitet donosioca Kartice

Domaća Trgovina d.o.o. može, prema sopstvenoj procjeni i bez prethodne najave, isključiti iz Club Plus programa bilo kojeg korisnika. Domaća Trgovina d.o.o. je dužna da korisnika obavijesti o isključenju, ali nije obavezna da korisniku obrazloži svoju odluku.

O svakoj izmjeni pravila, kao i promjeni benefita koji se ostvaruje loyalty programom Club Plus, Domaća Trgovina d.o.o. će korisnike obavijestiti na odgovarajući način. Aktuelna pravila su dostupna na web adresi   www.aromamarketi.me

U slučaju gubitka ili krađe Kartice, korisnik je obavezan da nestanak Kartice prijavi kontaktnom centru na e-mail adresu: clubpluskartica@domacatrgovina.me ili broj telefona 080000123, ili u obližnjem marketu. Na adresu marketa u kom je prijavljen gubitak kartice ili u drugom marketu u skladu sa dogovorom sa korisnikom – korisniku će biti poslata nova Kartica. Svu materijalnu štetu koja nastane kao posljedica gubitka ili krađe Kartice, do momenta evidentiranja prijave, snosi korisnik Kartice.

Sve potrebne informacije korisnik Club Plus kartice može dobiti, pozivom na besplatni broj 080 000 123 radnim danima od 8-16h.

Svako neovlašćeno korišćenje, kopiranje i umnožavanje Kartice i/ili aplikacije će biti sankcionisano u skladu sa zakonskim propisima. Potpisivanjem Pristupnice ili prihvatanje pravila korištenja na aplikaciji korisnik bezuslovno prihvata ova pravila.

NAJČEŠĆA PITANJA

Gdje sve može da se koristi Club Plus kartica?

Club Plus kartica se može koristiti i uz nju ostvariti benefiti u Aroma, City i Conto marketima, ili A gastro baru.

Šta je Senior Club Plus?

Senior Club Plus kartica  je namijenjena penzionerima i nudi sledeće  povoljnosti:

  • SAKUPLJANJE I KORIŠĆENJE SAKUPLJENIH NOVČANIH SREDSTAVA – Provlačite Vašu karticu prilikom svake kupovine u Aroma, Conto i City marketima ili u A gastro baru. Ukoliko je vrijednost računa minimum 15eur, ostvarujete povrat od 5% za sledeću kupovinu. Povrat novca ne ostvarujete na robu koju ste kupili uz popust, akciznu robu, cigarete, telekomunikacione dopune, štampu i artikle sa limitiranom maržom i/ili limitiranim cijenama u skladu sa odlukama državnih organa.
  • Dodatnih 10% POVRATA 2 DANA U MJESECU– u kalendaru koji je dostupan na linku: https://aromamarketi.me/program-lojalnosti/ navedena su dva datuma kada možete sakupiti dodatnih 10% povrata novca u Aroma, City i Conto marketima i A gastro Baru ukoliko je račun veći od 15eura. Ako je račun manji od 15eur, možete sakupiti samo 10% povrata novca.

Kako postati korisnik Club Plus-a ?

  • Popunite pristupnicu za učlanjenje u Club Plus program benefita koja vam je dostupna u Aroma, Conto i City marketima ili instalirajte na svom telefonu Club Plus aplikaciju po uputstvu objavljenom na linku https://aromamarketi.me/program-lojalnosti/

Kako postati Senior korisnik Club Plus-a ?

  • Ako ste penzioner i želite da postanete Senior Club Plus korisnik i ostvarite dodatnih 10% povrata novčanih sredstava dva dana u mjesecu, donesite na uvid zaposlenima u Aroma, City i Conto marketima penzionerski ček ili rešenje o penzionisanju na kome se jasno vidi Vaš penzioni ID broj.
  • Ukoliko se registrujete preko mobilne aplikacije penzionerski ček ili rešenje o penzionisanju, na kome se jasno vidi Vaš penzioni ID broj, slikajte i pošaljite preko kamere na samoj aplikaciji ili  na e-mail adresu clubpluskartica@domacatrgovina.me
  • Za izdavanje kartice i njenu aktivaciju su potrebna dva dana, dok se aktiviranje naloga u Club Plus aplikaciju vrši istog dana, kada popunite obrazac u aplikaciji

Kako mogu da sakupljam novčani iznos za plaćanje nove kupovine?

  • Ako ste korisnik Club Plus kartice novčana sredstva sakupljate tako što Club Plus Karticu provlačite na kasi svaki put kada kupujete u našim Aroma, Conto i City marketima ili A gastro baru ukoliko je vaš račun minimum 15 eur-a. Na računima od 15 ili više eura ostvarujete povrat novca od 5%. Povrat novca ne ostvarujete na robu koju ste kupili uz popust, akciznu robu, cigarete, telekomunikacione dopune, štampu i artikle sa limitiranom maržom i/ili limitiranim cijenama u skladu sa odlukama državnih organa.

Ako ste korisnik Club Plus mobilne aplikacije novčana sredstva sakupljate tako što prilikom kupovine otvorite Club Plus aplikaciju na Vašem telefonu i pokažete bar kod kasiru/ki za potrebe skeniranja.

Koliko traje obračunski period?

Obračunski period traje od 01. januara do 31. decembra tekuće godine.

Kako mogu da iskoristim svoj sakupljeni novčani iznos?

Ako koristite Club Plus karticu, sakupljeni novčani iznos na vašoj Club Plus kartici možete koristiti provlačenjem iste na kasi prilikom kupovine u Aroma, Conto i City marketima i A Gastro Bara od 01. januara do 31. decembra tekuće godine, uz naglašavanje kasiru da sa sakupljenim iznosom želite platiti dio računa ili cijeli račun.

Ako koristite Club Plus aplikaciju sakupljeni novčani iznos možete iskoristiti ako prilikom kupovine kažete kasiru/ki da sakupljenim novčanim sredstvima hoćete da platite dio računa ili cijeli račun, a zatim učinite dostupnim za skeniranje vaš bar kod u aplikaciji.

Šta su kuponi i kako se koriste?

Kuponi su dodatni benefiti za članove Club Plus programa koji omogućavaju svim potrošačima koji koriste Club Plus mobilnu aplikaciju, da artikle koji su prikazani na kuponu u aplikaciji kupe po značajno povoljnijim uslovima (uz popust). Kuponi su jednokratni, odnosno namjenjeni samo za jednu kupovinu. Za svaki artikal mogu biti ograničene količine u zavisnosti od raspoloživih količina koje su obezbijeđene za akciju kupona.

Posle realizovane kupovine artikla prikazanog na kuponu, briše se kupon iz aplikacije korisniku koji je kupovinu realizovao.

 

PODACI

Besplatni info telefon: 080 000 123 radnim danima od 8-16h

Web:   www.aromamarketi.me

E-mail: clubpluskartica@domacatrgovina.me

Facebook

Instagram

Linkedin