JUNIOR MENADŽER ZA REGRUTACIJU, SELEKCIJU I RAZVOJ ZAPOSLENIH – Podgorica

Sektor

Maloprodaja

Tip posla

Puno radno vreme

Lokacija

Podgorica,
Crna Gora

Opis posla

  • Upravljanje procesom zapošljavanja u skladu sa definisanim internim procedurama i zakonskom regulativom:
    • planiranje oglašavanja otvorenih pozicija i izbor kanala za oglašavanje,
    • selekcija kandidata – izbor i prilagođavanje metoda selekcije, organizacija selekcije i odgovornost za realizaciju svih faza selekcije
    • Komunikacija sa kandidatima tokom i nakon završenog procesa selekcije
  • Odgovornost za organizaciju Integracije novih zaposlenih u Društvu:
    • Za zaposlene u maloprodajnim objektima kroz podršku Poslovođama i Regionalnim menadžerima na realizaciji obuka novih zaposlenih kroz rad Trening centra
    • Za zaposlene u ostalim poslovnim jedinicama kroz programe Integracije (podrška menadžerima timova u pripremi programa integracije i praćenje realizacije istoga kroz organizaciju sastanaka sa novim zaposlenim i njegovim menadžerom)
  • Odgovornost za kontrolu realizacije planiranih obuka u maloprodaji sa u skladu sa zakonskim zahtjevima i internim procedurama.
  • Podrška i koordinacija prilikom organizacije eksternih obuka prema utvrđenoj dinamici i potrebama Društva;
  • Odgovornost za saradnju sa eksternim agencijama za oglašavanje otvorenih radnih mjesta.
  • Odgovornost za koordinaciju sa eksternim agencijama prilikom realizacije „head hunting“
  • Odgovornost za saradnju sa srednjim školama na projektima dualnog obrazovanja i programima stručnih praksi.
  • Podrška prilikom sprovođenja godišnjih „People“ procesa i projekata na nivou društva.
  • Učešće u organizaciji i sprovođenju ankete zadovoljsta zaposlenih, analizi rezultata, definisanju akcionih planova i podrška menadžmentu u sprovođenju istih;
  • Implementacija, praćenje i priprema izvještaja, evidencija i planova po nalogu predpostavljenog;
  • Odgovoran je za sprovođenje i stalno poboljšanje sistema kvaliteta u skladu sa definisanim ciljevima sektora;
  • Odgovoran za kreiranje procedura i uputstava za realizaciju svih procesa u domenu svojih odgovornosti;

Potrebne kvalifikacije

  • VI ili VII stepen stručne spreme, VŠ, Bečelor ili VSS – bez obzira na usmjerenje
  • Dvije godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • Vozačka dozvola B kategorije;
  • Odlično znanje engleskog jezika;
  • Odlično znanje MS office.